Dům se stájí pro dva koně / House with stable for two horses


kuchyně, jídelna, obývací pokoj, pracovna, ložnice, dětský pokoj, 3x koupelna, ustájení pro dva koně / kitchen, dining room, living room, study, bedroom, kids bedroom, 3x bathroom, stable for two horses

Downloady / Used downloads:  
Wandtattoo Kiss, ung999 pattern brick01ung999 decorative stone and brick patternFresh-Prince Ford F-150 SuperCab 

EA Store: Orchideje v květináči / Potted orchids divineOrchideje Jedna z mnoha / Orchids of manyFamózní fíkus / Fab ficus

Pozemek / Lot size:50 x 50
Formát / Format: sims3pack
Vyžaduje / Required: Všechny dodatky + Diesel, Přepychové ložnice, Luxusní bydlení, Zahradní mejdan / All EP + Diesel, Master Suite Stuff, High-End Loft, Outdoor living

5 komentářů:

Visty řekl(a)...

Ivčo, na tomto domku je vidět, jak moc tě bavil. Pěkná práce. Líbí se mi hlavně kuchyň, dětský pokoj a koupelny. Jinak velký palec za zimní zahradu. Moc se těším na další stavbu. :)

Unknown řekl(a)...

Vlasti děkuju! Moc si toho vážím! Tenhle mě opravdu bavil, jsem ráda, že je to i vidět :)

Falcora Sardë řekl(a)...

:)jsem ráda, že vyšel ven. Byla by to škoda, kdyby ne. :) Celkově se mi dům líbí, ale musím říct, že interiér se ti velice povedl :).

Unknown řekl(a)...

Fakt super! Dlouho sem hledala stavby a konečně!! :) Super!! :)

Unknown řekl(a)...

Kačko MOC děkuju! :))

Okomentovat


up